Pages

hobiku tido

bestnye dapat tido.aku jeles tgk org tido.aku suke tido.eleh,aku tau ramai lagi org jeles mcm aku.betul tak?

                                                            aku tau sai suke tgk ni  :D
                                                                        ini macam ain.hehe

                                   aku suke peluk org bile tido.bukan bear.

                        jangan tido atas meje.bwh meje takpe.

nak tido kene basuh muke dulu.gosok gigi sume.
  
                                                 limit utk 2 org je.camni panas nnt.

tido pakai selimut.klu tak nnt bgn boleh seseme.tgk ni idung da merah je...hu...

bangun tido bace doa.nguap mesti tutup mulut,klu tak nnt syaitan masuk nyorok dalam badan..hum.sape susah?
tak sabar nak abes sem.boleh balik kampung dan qada' tido.aku dah kire n tules dalam buku 555 berapa lame hutang tidur yang mesti dilangsangaikan.hiks~

8 comments:

  1. ohhhh...mcm ain ye... hehehe
    yg atas meja tuh elle... hehehe 2njuk kat dea... mest dea gelak pnya.. :D

    ReplyDelete
  2. haha.jaat.pilih yg tu utk elle.muke nyenyak gile2 punye.

    ReplyDelete
  3. wahahahahahha...so cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    yg hamster tu...glerrrrr la!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hahahahaha...hutang tdo pon boleh ade rekod ke???
    hahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  4. hehehe..putih gile2 hamster tu kan.cam nak picit2 pastu jadikan handkerchief lap2 muke :D

    ReplyDelete
  5. HOY...
    handkerchief????
    sian dia tau...dia makhluk Allah gakkkkkk......
    :D

    ReplyDelete